Meşe Palamudu Tatlısı

Ne demiş atalarımız "Can boğazdan gelir" eee…boşverin kiloları ,en kalorilisinden size bir talı hazırladım ki hmmm parmaklarınızı yersiniz.

Bu diyet,adamın psikolojisini bozuyor,olmadığım kadar iştahlıyım.

Tatlının adı bir enteresan ama merak


Ne demiş atalarımız “Can boğazdan gelir” eee…boşverin kiloları ,en kalorilisinden size bir talı hazırladım ki hmmm parmaklarınızı yersiniz.

Bu diyet,adamın psikolojisini bozuyor,olmadığım kadar iştahlıyım.

Tatlının adı bir enteresan ama merak etmeyin malzemelerde meşe palamudu yok

Çocukluğumda annem bu tatlıyı yapardı,çok da severek yerdim.

Eh şimdi uzaktayız,iş başa düştü,ben de ilk kez deneyeyim dedim.

Lezzet güzel ama şekiller biraz garip oldu,pek meşe palamutuna benzemedi ama o kadar uğraştım,tarifi sayfama eklemek istedim.



Meşe Palamudu Tatlısı