AŞK-I MEMNU DURUM ŞEMASI

Ne Aşk-ı Memnuymuş. Her kanalda sezon finali görüntüleri var. Halit Ziya Uşaklıgil’in Romanı bilirsiniz. Birkaç kez dizisi çevrilmişti. En son Beren Saat ve Kıvanç Tatlıtuğ başrollerinde oynuyor. İtiraf edeyim hiç seyretmedim. Ben hikayesini Romanından bi


Ne Aşk-ı Memnuymuş. Her kanalda sezon finali görüntüleri var. Halit Ziya Uşaklıgil’in Romanı bilirsiniz. Birkaç kez dizisi çevrilmişti. En son Beren Saat ve Kıvanç Tatlıtuğ başrollerinde oynuyor. İtiraf edeyim hiç seyretmedim. Ben hikayesini Romanından biliyorum. Kısaca bu güne kadar ki yayınlanan özeti şöyle. Roman Peyker ve Nihat Beyin evlenmesiyle başlar. Peyker ve Bihter’in annesi Firdevs Hanım duldur ve Adnan Beye gizliden ilgi duymaktadır. Ancak Adnan Bey Bihter’den çok hoşlanmaktadır. Onunla evlenir. Adnan Bey varlıklı asil bir aileden gelmiştir. Annesi bu evliliği hiç kaldıramaz. Bir gün toplanıp pikniğe giderler bütün aile oradadır. Adnan Beyin yeğeni Behlûl Peyker’e dayanamaz ve onu ensesinden ateşli bir şekilde öper. Peyker buna çok kızar çünkü kocasına çok bağlı birisidir. Behlûl Bihter’e göz koyar. Ondan çok hoşlanır onun fiziki görünüşü Behlûl’u çıldırtma seviyesine getirir. Bihter’in kendisinden hoşlanmasını sağlar ve o günden sonra her gece beraber olurlar. Dizi burada sezon finali verdi ama roman bitmedi. Ben sonunu söylüyorum. Şöyle ki… Şaka, şaka. Kitabını okumayanlar beni vurur herhalde. Geçenlerde İzmir’den Teyzemin kızı Duygu ile konuşuken, ben “dizisini hiç seyretmedim” deyince” Dur abla ben şimdi sana bir durum şeması gönderiyorum,ona bak bir dakikada konuyu kavrarsın ” deyip bu şemayı yolladı. Valla baktım ama ben bildiklerimi de unuttum ya siz…



AŞK-I MEMNU DURUM ŞEMASI